טיפולים שוטפים

המרפאה מספקת יעוץ, אבחון וטיפול בבעיות שונות תוך שימוש ברפואה מתקדמת המאפשרת לנו להעניק לחיית המחמד שלך טיפול איכותי

חיסונים וטיפולים מונעים

הקדימו תרופה למכה ! טיפולים מונעים ובדיקות שיגרתיות הם כלי חשוב בדאגה שלנו לבריאות בעל החיים
עבורנו חיית מחמד היא חלק מהמשפחה ולמשפחה שלנו מגיע הטוב ביותר

מעבדה וטרינרית

המרפאה המודרנית שלנו מצוידת על מנת לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר בכל הנושאים הנוגעים לבעלי חיים: בדיקות דם, בדיקות שתן, בדיקות להמצאות טפילים ובדיקות מיקרוסקופיות
בנוסף אנו מספקים שירותים כגון: ביופסיות, בדיקות ספציפיות עבור מגוון מחלות ובדיקות גנטיות

רפואת שיניים

רפואת השיניים הווטרינרית התפתחה ללא היכר בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא שכיחותן של בעיות השיניים בחיות מחמד והעלייה במודעות הרופאים הווטרינריים והבעלים לבעיות אלו. כלבים וחתולים נוטים לעיתים קרובות להסתיר מאיתנו את הכאב הרב הכרוך בבעיות שיניים וחניכיים ומכאן החשיבות של בדיקות שיגרתיות, טיפולים מונעים כדוגמת ציחצוח שיניים, ובמידת הצורך, טיפול וטרינרי. רצוי שהטיפול יתבצע בשלב המוקדם של המחלה. הטיפול כולל הסרת אבן המבוצעת בהרדמה. ככל שהתהליך נמצא בשלב מתקדם יותר, הטיפול מסובך יותר, ובחלק מהמקרים יש צורך בעקירת שן או בניתוח חניכיים לצורך ניקוי איזור השורשים

כירורגיה ואשפוז

במרפאה מתבצעים ניתוחים בשיטות מתקדמות, בעזרת מכשור רפואי חדשני וציוד לניטור ובקרת מדדים רפואיים שונים במהלך ניתוח ולאחריו

ביקורי בית

ביקור בית עשוי לסייע בהפחתת לחץ מחיית המחמד ובעליה, אך מתאים בעיקר לביצוע חיסונים וטיפולים שוטפים ואיננו מתאים למקרי חירום או מצבים בהם נחוץ ציוד רפואי מתקדם המצוי רק במרפאה

טלפון: 054-5454599

כתובת: יגאל אלון 29 חיפה ישראל